• yaşamak için türkiye nin en güzel 5 şehri

    13.
    Paran varsa eğer;
    -istanbul
    -ankara
    -izmir
    -bursa
    -kayseri.

    Paran yoksa öl amk fakiri düzen böyle.
    2 ... cibili cibili
  • montpellier i telafuz etmenin dayanılmaz hafifliği

    2.
    Montpoliğgö.
    2 ... cibili cibili
  • tuzak815

    16.
    Ayları şaşıran yazar.
    2 ... cibili cibili
  • sabri sarıoğlu

    3388.
    oynamaması daha iyi olur ama kadro dışı bırakmak da ayıp olur adam takımın en eskisi gerçi banane amk kahramanımız sabri kötü alsa yine milyonlar alıyorlar senede en kötü bir buçuk milyon euro alsa türk parasıyla 4 trilyon yapar bu da iyi tırnak içinde 'okumuş' eğitim almış yıllarca çalışmış didinmiş bir vatandaşın ömür boyu toplam kazandığı para etmiyor ama biz bu adamları garibanmış gibi savunuyoruz anasını satayım kazanırsa ekime kazanmazsa ... Bu kadar net.
    2 ... cibili cibili
  • 26 ekim 2014 istanbul başakşehir galatasaray maçı

    53.
    Yok ki bize de penaltı çalan bir hakem.
    2 -4 ... cibili cibili
  • anadolu öğretmen lisesinden mezun olmak

    10.
    Bir özelliği yoktu ha iyi aölde okumuşsun ha iyi anadolu lisesinde. Eğer çalışırsan zaten ikisinde de öğretmenlik tercih etmezsin. Ama bu okullardaki orta-alt öğrenci sınıfına gelinceee ikisi de aynı çalışır aynı işi yapar ama tercih zamanı gelince aöl öğrencisi tırıvırı öğretmenlik derslerinden(sallamıyorum biliyorum o dersleri kimse siklemiyor) fazladan ek puan alıp yerleşiyordu. Eski halini bilemem ama şu an kapatılmaları isabet olmuştur.
    1 ... cibili cibili
  • alman ligi iyi güzel de bir şeyler eksik amk

    1.
    Bir ispanya kadar vardır ama bir ingiltere kesinlikle olamaz.
    1 ... cibili cibili
  • matematikçilerin kamyon arkası yazıları

    21.
    En sevdiğim üçgen 30-60-90
    Ne yapayım kaderimde yoksan.
    7 ... cibili cibili
  • kokoreç

    788.
    Gece vakti arkadaşlarla çıkıp yemesi bambaşka olan yiyecek. Tam bu mevsimde olacak hava biraz soğuk montları çekeceksin, açık havada seyyar satıcıdan alacaksın onun bir de muhabbeti olur ki hey yavrum heyy...
    1 ... cibili cibili
  • forveti demba ba olan takım

    1.
    Şükredin lan bizimki burak yılmaz. Bi dr şl de olacaz.
    2 ... cibili cibili
  • selçuk inan

    1525.
    Namı diğer el freni.
    4 ... cibili cibili
  • galatasaray ın avrupa da follofoş diye anılması

    3.
    iki senedir gruplara üçüncü torbadan girip 2. Olarak çıkan takımdır ayrıca yani 2 senedir olanın üstünde performans sergilemiştir. Juventus gibi bir dünya devini elemiştir. Real madrid gibi bir takıma tur kaygısı yaşatmıştır. Ha bu arada diğer türk takımları da çükleriyle oynayıp galatasaray yenilince ehueheu ahahahah huehue gibi gülerek kendince üste çıkar.
    2 ... cibili cibili
  • kürtçe bilmiyor diye araç yakan piçler

    7.
    Oradan ekmek yiyormuş he amk ekmeğini kürtler veriyor. Sanki bana kürdistan memuru mu lan adam türkiye cumhuriyeti memuru o adam. Benim mahallemde bi dünya kürt var adamlar iki kişi bir araya geldi mi tövbe türkçe konuşmaz direk kürtçe konuşur. Karışmak haddime mi? Asla. Ben de kürt olsam ben de konuşurum ama araç yakmak ne lan. adamlar yanında sakız gibi bozuk para gibi molotof bulunduruyolar amk az biraz insanlık az biraz...
    5 -1 ... cibili cibili
  • motherboard

    10.
    Kafa dinlemek için inanılmaz iyi bir daft punk eseri.
    1 ... cibili cibili
  • insanların kendi kendine evlendik diyememesi

    2.
    Ayrılıp nafaka ödeyen yazar beyanı. Kendi aranda da istersen sevgililiği ileri götürüp karı koca gibi yaşayabilirsin sana karışan eden yok amma ileride olabilecek sorunlarda iki tarafın hakları da yasal olarak koruma altında olsun değil mi? Hani burası hukuk devleti ya ondan.
    1 ... cibili cibili
  • nutuk

    150.
    Gazi paşanın eseridir fakat objektif tarihi bir kaynak kabul edilmesi saçmalıktır. O dönem ciddi siyasi entrikalar dönmüş kazanan gazi olunca göğsünü gere gere nutuk'u okumuştur mecliste dikkat ederseniz çok ağır eleştiriler içerir bu da zaten objektif olmadığını doğrular cinstendir.

    Not:atatürk düşmanı falan değilim hemen eksilemeyin..
    2 -2 ... cibili cibili
  • 35 000 tl ye alınabilecek araçlar

    4.
    Eğer 2 sene sonra sıkılırsam değiştiririm deniyorsa piyasada tutulan passat, focus, corolla gibi araçlar alınmalıdır yoksa iki senelik kazancınızın o biriktirdiğiniz kısmı bu araç değişikliğinde havaya uçar.
    1 ... cibili cibili
  • yazarların ilk oynadığı bilgisayar oyunu

    201.
    need for speed 2 se
    aynı bilgisayarda multiplayer oynanabildiği için abimle sabahlara kadar oynardık.
    1 ... cibili cibili
  • shen

    14.
    Ultiyle ışınlanıp taunt atarak ölmek üzere olan adcnize triple attıran yegane karakter. hiç kasamasanız bile o ulti oyun döndürebilecek ender skillerden.
    1 ... cibili cibili
  • seni öptüğümde kusmamak için kendimi zor tutuyorum

    8.
    Az önce trt de kovboy filmindeki kadının söylediği sözlerdir.
    1 ... cibili cibili
  • yeni şeyler getiriyorum