• tempobet

    58.
    tempobet

    Akşener 17.5 alt bankoların bankosu es geçmeyin.
    2 -1 ... cibili cibili
  • idare hukuku

    108.
    Olum siz psikopat mısınız fakültede görülen en sikimsonik en sıkıcı en bayıcı ders bu. Ceza özel-genel, medeni usul gibi dersler varken bunu zevkli bulanın zevk anlayışını seveyim.
    2 ... cibili cibili
  • domates peynir zeytin salatalık ekmek çay

    5.
    Her öğün bıkmadan yiyebileceğim tek menü.
    1 ... cibili cibili
  • teb

    77.
    Müşteri hizmetlerini aradığınızda asla bir insanla karşılaşamazsınız. Telesekreterde dönüp durur bağlamaz müşteri temsilcisine he ola ki sizi müşteri temsilcisine bağlıyoruz dedi heh şimdi saatlerce bekleyebilirsiniz çünkü ne sıra bilgisi veriyor ne de bağlıyor öyle avel avel beklersiniz. Napıyonuz birbirinizi arayıp sigara içmeye mi çıkıyonuz amk çocukları biri baksın lan şu telefona.
    ... cibili cibili
  • asus

    254.
    X555 diye başlayan modellerinin kasası re za let. iki ay önce menteşe kırıldı cihaz elektrik almıyordu gittik yaptırdık bugün yine şarj almıyor muhtemelen yine orada sıkıntı var. Ulan ekranı her kaldırışımda götüm üç buçuk atıyor kırılmasa bari diye. Sonunda kırıldı.
    Pu amına kodumun tayvanlıları sizin neyinize pc yapmak.
    5 ... cibili cibili
  • robert lewandowski

    333.
    Negredo daha iyi oynardı lan.
    -2 ... cibili cibili
  • seni asla üzmem

    10.
    Bu sözü söyleyecek kişiyle ilişki yaşayan üzülsün bence.
    ... cibili cibili
  • beşiktaş

    19435.
    Seneye kendilerine intertotoda başarılar dilediğim semt takımı.
    3 -1 ... cibili cibili
  • yuto nagatomo

    115.
    Lan adam defansta hücumda her yerde her an var. Pozisyonu avel avel izlemiyor sürekli hareket halinde. Caponun futbolcusu bile başka yemin ediyorum.
    8 ... cibili cibili
  • osmanlıspor

    457.
    Yallah amatöre kadar yolu var.
    ... cibili cibili
  • acilde iğneyi saplayan hemşire

    5.
    Hemşire aslında hemşir olup geçmişe anlık bir özlem duymuş olabilir.
    1 ... cibili cibili
  • cüce pornosu

    8.
    Başlığı takip edince jimmy abinin pornocu olduğunu net bir şekilde görebiliyoruz. Hadi hemen herkes porno izler de cüce fantezisi biraz şey gibi.
    2 ... cibili cibili
  • mke ankaragücü

    977.
    Resmen süper ligde.
    ... cibili cibili
  • yeni avukat olmuş tip

    8.
    Eski yargıtay başsavcısı olarak gülüp geçtiğim gençlerdir.
    2 ... cibili cibili
  • instagrama neden fotoğraf atıyoruz

    4.
    ölmedik burdayız diye yılda bir fotoğraf atıyorum.
    ... cibili cibili
  • kayseri

    781.
    Djarum hiltonun altında bulunuyor sanırım.

    Reeeklamlar
    1 ... cibili cibili
  • 25 nisan 2018 türk futbolunun vefatı

    23.
    En çok güldüğüm mevzu şu ki Beşiktaşlıların asıl amacı futbolda holiganizm olmasın falan filan değil. Sahada bariz eleneceklerini gördükleri feneri bu olaylar vesilesiyle elemek. Hiç boştan maval okumayın. Maç bence de oynanmalıydı ve fenere ciddi saha kapatma cezaları verilmeliydi. Gs bjk maçında taraftarın sahaya inmesiyle türkiyede artık hemen her maç olan sahaya yabancı madde fırlatma olayını bir tutmak da yüzsüzlük kere yüzsüzlük. iki kulübü de sevmeyen haz etmeyen bir gs taraftarı olarak görüşüm bu.
    2 -2 ... cibili cibili
  • 24 nisan 2018 liverpool roma maçı

    62.
    Roma bir gol daha bulsa turu evinde alır.
    ... cibili cibili
  • sözlük yazarlarının bisikletleri

    17.
    sözlük yazarlarının bisikletleri

    Bu da bizim oğlan. Satayım abime.

    Add it:kapışma tekliflerini geri çevirmek mecburiyetindeyim çünküm ezerim. Elinizdeki bisikletten olursunuz. Kıyamam.
    ... cibili cibili
  • fransız vatandaşlığından çıkarılan müslüman kadın

    10.
    Bir allahın kulu da fransızlara suç bulmamış ya helal lan. Yabancı birinin elini sıkmamak bana göre de çağ dışı yobazlığın zirvesinde bir davranış. Gel gör ki biz medeniyiz biz çok süper hümanistiz diye geçinen adamların ikiyüzlülüğüne tek kelime eden yok. illa bir taraftan nefret etmek zorunda mısınız? Senin görüşünde olan insanlar mükemmel gerisi orospu çocuğu değil mi? Aferin lan size siz kurtaracaksınız ülkeyi.
    2 -5 ... cibili cibili
  • yeni şeyler getiriyorum