• hukuğa güven duyulmaması

    3.
    Mutlu annemi çağır mutlu.

    Kardeş Türkçe öğretmenin arda mıydı?
    5 ... cibili cibili
  • 200 tl ile bim den alınabilecekler

    27.
    petrol şirketleriyle kapışabilecek ve çoğunu ciroda geçebilecen bir şirketin hissesini alırız ehi ehi esprileri gerçekten çok komik.
    ... cibili cibili
  • okuduğun üniversiteyi söylemeden anlat

    154.
    Orta anadoluda bir dağ var böyle büyük bir şey hah adı o.
    2 ... cibili cibili
  • halk tarafından abartılmış kişiler

    5.
    Yıldız tilbe. Müzik zevki kişiden kişiye değişir. Ben dinlemem dinleyene de saygım vardır da sağda solda vay ciğerimi söktün vay içim parçalandı vay sezen aksuyla barışmış bana ne amk yeter da.
    5 ... cibili cibili
  • league of legends

    2516.
    Güncelleme yapılır. Dereceli seri maçına girilir. Tam oyun yüklenecekken dosyalarda hata bulur amk oyunu. Oyuna başladığımda karşımda 5. Seviye olmuş ve 3 kill almış zed vardı. Allah belanı versin riot. Allah belanı versin.
    5 ... cibili cibili
  • sony xperia xa vs htc m9

    4.
    aralarında m9 alır ama ikisi de alınmaz.
    ... cibili cibili
  • total war attila

    94.
    Bugün vikings dizisinin beş bölümünü izledim. Viking zulmüne dayanamayıp Hemen açtım total war Attila age of charlamagne i. Oyunda olmasına rağmen custom battle da wessex krallığı yoktu ama mercia krallığını alıp vikinglerle savaş ayarladım hem de York şehrinde. Dedim şimdi siktim sizi amına kodumun barbarları. Gel gör ki bu vikinglere(dan krallığı) bir birim vermişler berserker diye. Abovvv o ney lan. önden düz piyadeyle arkadan da atlılarla dalıyorum hala uzun sürdükçe savaş benim birimler kaybetmeye başlıyor ki benim birimler de en iyilerinden. En son 5 tane berserker askerine karşı 30 askerlik bir birimle saldırdım, yakından izledim. Sanki game of thrones sir Arthur dayne amk her biri 30 askeri piç ettiler sadece bir kayıpla. Çıktım savaştan onu görünce.
    3 ... cibili cibili
  • vikings

    730.
    --spoiler--
    5 bölüm birden izledim ve 5. Sezonun yedinci bölümü dahil izlemiş bulundum. Biraz saçmalamaya başlamış dizi. O gıcık ivar savaşın ortasında yalnız kalıyor millet korkuyor öldürmüyor falan. Türk dizisi izliyorum sandım bir an amk. Hele savaşın ortasında ivar ın bağırıp savaşı durduruşu acayip komikti. Adamlar inatla mı yapıyor bilmiyorum ama ragnar ın o tavırları bakışları başka oyuncuya gitmiyor birader zorlamayın işte. Piskopos heahmund karakteri çok sağlam duruyor ama yeni athelstan olmaz umarım. Harald ın karısı da nasıl kraliçe lan? Bir haber yollayım derken balıkçılara düzdürdü kendini swh. genel olarak aksiyonu bol olduğu için son sezonda ragnar ve ecbert gibi iki mükemmel oyuncunun eksikliği telafi edebildi. Floki de komünist oldu herhalde. Bir de York şehrinin altına saklanıp saldırma muhabbeti ne kadar salakçaydı öyle? Lan sen yerin altından çıkana kadar her çukurun başında ikişer asker katliam yapar 2 kişi çıkamaz yukarı ama tabii ki vikingler süper kahraman Über savaşçı oldukları için bunlar mühim değil.
    --spoiler--
    5 ... cibili cibili
  • ingiltere nin tineriyle meşhur everton şehri

    8.
    Everton şehir değil liverpool şehrinin takımı diyecektim ki herkes yazmış amk. Genel kültür akıyor sözlükten. Bunları görmek gurur verici.
    5 ... cibili cibili
  • iyi niyetli üçüncü kişi

    15.
    Türlü çakallıkların, hilelerin, düzenbazlıkların döndüğü ortama bodoslama dalan bir bok bilmeyen salak yıkık orospu çocuğudur. Bu girdiği zaman işler çığırından çıkar.
    3 ... cibili cibili
  • sıçtın mavisi

    253.
    sıçtın mavisi

    Sisten gözükmese de mavi herhalde.
    6 ... cibili cibili
  • alttan 15 tane dersi olan üniversite öğrencisi

    15.
    Kardeş bu alttan olmuyor yalnız sen 2 seneyi komple bırakmışsın.
    1 ... cibili cibili
  • en iyi parası olan işler

    2.
    Merkezi yerde oturmayanlar ölsün. Evet.
    2 ... cibili cibili
  • tywin lannister

    69.
    Kraaal. Mad king döneminden yıllarca süren diyardaki huzurun mimarı. Starklar ile savaşı da çok akıllıca bitirdi. Yönetmek sadece mertlik delikanlılık cesaret değil zeka işidir ve zeka denince akla tywin lannister gelir.
    -1 ... cibili cibili
  • bir kızla çıkacak olan erkeğe tavsiyeler

    18.
    Arkadaşını ayarla kıza salça olsun ve arkadaşını tekme tokat döv. Tebrikler artık bir alfasın o kızın gözünde. Hadi yine iyisin bak her yerde demem bunu.
    4 -2 ... cibili cibili
  • o son do ar

    1.
    (bkz: luar na lubre) isimli ispanyol grubun mükemmel ötesi parçası.
    Braid isimli oyunun soundtrackinde bulunan (bkz: downstream) parçasını dinlemiştim. -ki o da muhteşem- o şarkının ikinci dakikasından itibaren çalan ezginin aslında bu o son do ar olduğunu da bir youtube yorumunda öğrendim. bence ikisini de dinleyin dinlettirin.
    ... cibili cibili
  • sivrisinek

    1129.
    Lan demin kulağımın dibinde vızıldadı bir tanesi. Ebenin amı ama artık aralığın sonu geldi lan bi bitin amk bi bitin.
    3 ... cibili cibili
  • ders çalışmamak için yapılan aktiviteler

    100.
    Bulaşık yıkadım bugün amk. Sırf ders çalışmamak için. Neyse en azından sıramı saldım. Dağ gibi bulaşığı yıkadım daha da yemek yemek dışında mutfağa girmem.
    3 ... cibili cibili
  • hayatta en çok neyden kaybettiniz

    182.
    Napoli ve bilbao çok kaybettirdi bana.
    1 ... cibili cibili
  • oğuzhan uğur

    221.
    Çok hızlı yükseliyor ki bence hakediyor da. Dün gece 3 te can sıkıntısından açıp 1 saat hiç sıkılmadan izledim.
    2 -1 ... cibili cibili
  • yeni şeyler getiriyorum